Torsdag

hej hopp.....hade lust och skriva idag....jag idag har det varit lite stressigt...men det gick bra ändå...jag stressar jämnt typ fast jag inte får det.... tråkigt väder det är också...regnar hela tiden typ...tråkigt, men det gör inget för mej..jag jobbar ju ändå...R har åkt bort, så nu ska jag komma ihåg och mata fiskarna...men det klarar jag nog, har ju matat dem förut såå..asså tiden går så fort...snart e sommarn slut...det går så fort...men tiden läckker alla sår är sant , faktiskt....jag vet inte va jag ska berätta mer, men ska nog sova snart....för jag har gått upp kl 8 dem senaste dagarna...liiite jobbigt...så imon hoppas jag får sova lite längre kanske om inte mina snälla föräldrar väcker mej..... som dem brukar göraa....:s men men....snart e det helg...men jag ska jobba i helgen me...kul kul...aja nu ska jag gå och läsa lite Vr och sova...ha det göttt..



puss, puss

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0