Torsdag

hej hopp..jag kan ju börja med  och berätta om mitt nya liv...haah jag har börjat gå varje dag i minst 40 minuter och så har jag börjat äta ganska nyttigt...fast det har jag gjort länge typ...det e sällan jag äter godis och sånt onyttigt...så idag har jag börjat dagen med att gå upp kl 9 och gå ut och gå 40 minuter...och nu sitter jag här och dricker kaffe...det har blivit ett måste på morgonen...när gick förbi campingen idag och så lukta det kaffe och jag hade inte druckit kaffe än då,, jag höll på jag vet inte vad...det lukta så gott...så nu ska jag försöka gå varje dag...det e ganska skönt...jag lyssnar på musik och rensar mina tankar....nää men det e skönt och komma bort ett tag... jaha nu ska sminka mej och fixa håret och sen gå till jobbet...jag brukar ju jobba på morgonen , men idag skulle jag tydligen komma senare...men men...folk undrar hur jag orkar jobba hela tiden, men sanningen är att jag tycker att det e ganska okej, för att vad ska man göra hemma liksom...sätta sig vid datorn eller tv, nää faen då jobbar jag istället...men det e skönt att jag får sluta ganska tidigt nu, typ 4 -5 , då brukar jag hinna gå efter jobbet..och sen laga mat....men idag blev dagen omvänt...:) ... undra om det ska regna idag med eller ...det var ju länge sen det regna..hah två dagar sen typ...aja hade


Ps.. hoppas mina nya hörlurar kommer snart..., mina e sönder ju...

Puss, puss

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0