Söndag

hej hopp...idag tyckte jag att det var dax att skriva lite här.... vaknade nyss typ, eller en timme sen av min mors klocka..hon glömde stänga av den, men själv var hon redan vaken...asså aja men jag var nästan vaken ändå.så jag gick upp och åt frukost med henne ....jag sover ju för mkt....asså alla klagar på att dem sover för lite, men själv sover jag för mkt istället...jag sover alltid minst 10 timmar....ahah och jag e morgonmänninska så jag går upp ganska tidigt ....men nog om det...fast det har ju inte hänt så mkt ...jag bara jobbar och jobbar som vanligt...idag e jag ledig...först gången på två veckor jag e ledig..fast det gör inte mej mkt och jobba så mkt...det e okej...:) faen igår var du ju lite pinsamt...det va en kille som ragga på mej för några veckor sen kom till mej när jag jobba,....fast det va länge sen, men jag har inte sett han sen dess och igår kom han...men vi snacka lite och det va ju mest pinsamt för han,,,jag bryr mej inte så mkt, det e ju bara gulligt..haha ..fast killar som e jätte blyga det tycker jag inte om.. :& haha va ska jag göra idag då? nja inte mkt...ska ta det lugnt och vila...imon börjar ju en ny vecka...nu ska jag gå och träna lite kanske...till att börja med...och sen får se...men hade bra sötiisar
ja juste en man knivhöggs igår , asså det blir bara bättre och bättee här i byn...varje vecka händer det nåt...fy faen

Ps.. det spelar roll för mig om du kommer eller inte...

Puss,puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tess

hehe mkt du sover:P hihi nä men va gulligt md killen alltså. de är ju bara jobbigt med jätte blyga killar:P



Ursh va de händer mkt hemst dära borta.

2009-07-26 @ 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0