Snart e sommarn slut

asså snart e sommarn slut ju...va ska man göra sen då?? Plugga, jobba, gifta sig? haahha nej jag skoja...men allvarligt det e ju då vuxenlivet börjar ju kan man säga...fast jag hatar och planera saker för att det blir aldrig som man har planerat..så Eve planerar iinte..jag tar allt som det kommer...då slipper man bli besviken fast det blir man ändå..aja nog om det... snart kommer R hem hoppas jag och då ska vi övningsköra tydligen...tillsammans också...ja det blir nog kul...bland annat....haaha... allvarligt ska jag köra bil?? ..jag kan ju berätta vad som brukar hända när jag cyklar...ja då brukar jag cykla på folk...men jag tycker ju att de ska flytta på sig när dem ser mig, men dem tänker nog inte så...haha nu ska jag snart sova och imon e ny jobbvecka...


Ps. du e både blyg och trögfattad...
Ps 2. Saknar T och när hon kalla mej princess.....haahah

Puss,puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tess

hehe ja men man ska inte planerar , man bli ju jätte besviken så håller med att man ska ta de som kommer. Ja sommarn är snart slut o jag ÄR BESVIKEn, tråkigt väder o allt. dålig sommar. ohh ja imorgon tyvärr ny jobb vecka:P me wont semester:P

2009-07-26 @ 20:57:19
Postat av: Eve

hah ja men precis...nja e du besviken? japp ja me på några saker..hhaha men när börja skolan då? ska du gå hela dagarna eller?

2009-07-26 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0