Smärta i ryggen

faen va ont jag har i ryggen...och har inte tid och vila typ..måste ju jobba ändå...men men hoppas ryggen blir bättre snart... jag får massa tips på va jag ska göra, men inget hjälper ju...jag har redan tagit två alvedon idag och ipren..men det blir ju inte bättrre.... men nu ska jag inte klaga mera.... en annan sak jag tänkte ta upp...är att jag vill tatuera mig , men vågar jag ? det e frågan... jag vet aillfall vad jag vill ha och vart... hhahah men jag ska tänka igenom det först...och folk som säger att rosa på killar är bögigt e dumma i huvve....det e ju så j*vla heeet....min man (om jag nån gång gifter mig) ska ha rosa skjorta .... :) hahah nu vet ni det iallfall...hade



Puss, puss


Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

Typ samma gamla vanliga skit men jag pratar inte alls med henne längre nu. orka inte. ah trögis :P kul regnar hära hela tiden typ.



Är det bättre med dig n rygg än?

2009-07-21 @ 15:23:52
URL: http://lillademon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0