Onsdag

hej hopp..idag har det väl inte hänt så mkt...jobbat och så...på jobbet händer det alltid nåt roligt...gubbar gillar ju att flörta me mej...haha nää men ...O var och höll mej sällskap  idag på jobbet...O e 10 år typ...och har rosa hår just nu..hah han e rolig...det alltid kul och höra barn berätta saker ,,dem har så mkt känslor...asså ...aja sen var det en kille( typ 16 år)  som skulle berätta om nå gubbe till mej, först fatta jag inget typ, han berätta så konstigt,  men sen förstod vem han menade och det var en gubbe som brukar skrämma alla typ...nää men han bråkar med alla här ,,han håller koll på allt och alla....jag brukar driva med han...:) haha men han kan vara elak me...inte mot mej dock , inte än iallfall...aja det var väl det som hände idag...det har ju hänt lite fler saker , men jag behöver inte ta upp dessa här...idag var det ganska fint väder iallfall..och fint väder betyder att jag kan gå ute och träna...kul kul...xD en gubbe som brukar köpa godis frågar hela tiden om jag har börjat äta  godis igen, men jag har inte ätit godis på en månad nu typ...asså då menar alls, för en månad sen då åt jag kanske bara lite och ibland....men jag e inte sugen på godis heller...juu igår var jag faktiskt sugen på godis, men jag höll mej och åt frukt istället..mycket nyttigare... nu ska jag gå och torka håret...ha det bra sötiisar


Puss, puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESSSS

rosa hår så gulligt;P roligt folk de finns dära:P

2009-07-31 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0