Måndag

hej hopp....ny jobbvecka då...kom hem nyss ...sitter och käkar vattenmelon nu..och läser lite bloggar....kul som vanligt... jaha idag mår jag inte så bra, eller snarare e jag lite irriterad idag..vet inte varför men jag kan ju inte vara glad hela tiden, fast det e jag ändå ju...jag e trött med idag, sov dåligt inatt...:( ja och så regnar det idag igen...jobbigt..får väl träna hemma idag...men det e roligare och gå ut och gå....jag e så irriterad också att mina hörlurar kommer aldrig typ...två veckor sen jag beställde de, jag tycker att de borde komma snart då...kommer de inte snart så ska jag ringa och klaga...men aja...vet ni vad som e snyggt ? jo tatueringar...det var en jätte söt kille på jobbet idag ,, han hade tatueringar och var jätte gullig, men han köpte cigg så ...då röker han och det e äckligt....men tattooos e säxit....ahaha men nu ska jag träna hade bra söötisar


Puss, puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Då är vi två. me also irriterad (migrän & 3 timmars sömn) :( men men tror du o jag behöver sol, tror vi skulle bli lite gladare. Men sant man kan inte skina som en sol direkt alltid. Sant Rökare= blä, Tattos= HOT^^ Lycka till med träningen:D



ciao bella

2009-07-27 @ 18:54:38
URL: http://lillademon.blogg.se/
Postat av: Alex

SV: Tackar!:D Klart han är KUNG!

2009-07-28 @ 15:33:30
URL: http://liljebloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0