Jag orkar inte bryr mig länge..

hej hopp....tänkte skriva nu när jag hade lite tid över.. det e lite stressigt i mitt liv just nu....ryggen e bättre , men inte bra än...men men..jag jobbar på ändå...guu va fort tiden går, nu e det tisdag och nästan halva veckan har gått ju...ahah idag så har jag jobbat, matat fiskarna, plockat jordisar, dem skit gooa...och så har jag  tränat så klart...men idag blev det träna hemma, orkade inte gå ut och gå i regnet...men jag träna hårt hemma....... och nu sitter jag här...ska vila snart och sen händer det väl inte så mkt mera... vet ni en sak?? jag tycker att skånska e säxiiitt.... hahaha men aja ska gåå nu hade


Ps.. jag tänker inte bryr mej mer om dej...du dissar mig nu, sen får vi se vem som dissar vem  i framtiden....man vet inte vad man har förlorat föräns man förlorat det... men ha det bra...


Puss, puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

HAHA skånska, okey:P aha va bra att de är bättre med ryggen:D



ursh vem dissar? 0.o

2009-07-22 @ 18:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0