Faen ...smärta...

hej hopp....jag har gjort illa ryggen..guu va ont jag har...och inget hjälper typ..har redan tagit både alvedon coh ipren..och så har varit ute och gått me...kunde faen inte missa en dag ...och det brukar ju hjälpa att gå ,,,men icke....spikmattan hjälpte inte heller...undra va jag ska göra nu då...har ju jätte ont... men men..fredag idag då...inte för att det spelar nå roll för mej..jag ska ju jobba imon me...och på söndag me tror jag ...vi får se....hoppas min rygg bli bättre snart....jag ska försöka vila hela kvällen...bara ta det lugnt....får se hur det blir me det.... nu ska jag läsa lite bloggar och sen få se va jag hitttar på....hade


Puss, puss


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

aj da , jag har med ont i ryggen fast bara lite. vila kanske är bäst:D

2009-07-17 @ 18:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0