Trött...

ja idag fick jag åka taxi hem..ahha..efter mkt ringande och klagande fick jag som jag ville...asså jag bäst på att klaga ..fy faen det kom inge buss idag och T ba men ring t dem..då gjorde jag det och men dem e trögga allihopa...guu va arg jag var assåå..men tillslut fick jag åka taxi hem så det ordna sej...))) men nu fryser jag typ hela ttiden...faen om jag blir sjuk...nu ska jag klaga lite mer....jag e så jävla skolatrött..orka inte..vi har så mkt o göra också..men snart slut på allt så bra det...ja idag hade jag psykologi i 3 timmar..kul..o så nu har två grejer jag ska lämna in på psykologin...och båda ska vara klara vecka 6..fy faen..men skööönt att det e onsdag idag..fast imon haar jag lång dag..jobbiggttt men går ...ska irritera A och skicka flygplan på han ..))) ahha jappp nu ska jag dra..äta nått...T ta och ät nåt...)))))


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Ja men fy fan va kallt de blev efetr man stått på samma ställer ett antal många minuter:( blöta skor med.. fy fan va jag har skackat med, burrrhhh tur att du kom hem iallafall efter mkt som sgat klago ringande, nästan gång kan dom förfan vara snabbare.



heheh jag e med skoltrött märks det? :P ohh ja jag ska ta o äta bananer:P

2009-01-21 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0