Torsdag...

hej hopp...nu var det dax att blogga lite...idag har det inte hänt så mkt..som vanligt...fredag imon skööönt men måste plugga ihelgen så det känns lite jobbigt....dagen började med att jag missa bussen men det gjorde inte så mkt...))) så hade jag religion idag ..då läste vi bibeln igen..kul..sen matte ...jag tror min lärare smitta mej ..jag har ont i halsen..redan...dagens sista lektion var webb...kul..gjorde inte så mkt ..skicka flygplan...det var det jag gjorde...det va ju lite kul..))) kom hem 6.skit trött...o s¨måste upp 6 imon..hur jobbigt e inte det då....nu sitter jag o glor på tv..funderar på att gå o ta en dusch och sen sova...sköööönt o sova tidigt....satt o´läste tjuvlyssnat.se guu va dumma fjortisar e ..)) hur kan man tänka som dem gör?? fattar inte...men men..ska gå nu..had te bra


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

URs de dära bibeln, jag hitatr ju inte ens i den, pinsamt.. haha jaa men tyvärr gr man inte så mkt på hans lektioner:( haha jag ska kolla tjuvlyssna nu. haha

2009-01-16 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0