Tisdag....27/01-09

hejhopp...tisdag igen..skööönt..sköön vecka me...nusitter jag här på webbdesign och "jobbar"  typ...men orka jobba nu...trööökigt...vi ska göra egen hemsida ..dete ju ganska intressant men orkar inte just nu.....så jag blogga istället...det var ju längesen...har inte orkat..ihelgen hade jag mkt o göra...skulle skriva två arbete till psykologin...det gick ju ganska bra, men inte klar med dessa ...det har väl inte hänt så mkt heller...just nu e det bara massa tråkiga saker...jag satsar på skolan nu...måste klara det sista känner jag...fast det e jobbigt..
jag troddee verkligen att våren skulle komma nu, men istället kom det massa snö....hur kul e det då...nu e det värsta halt ute..jag får gå o hålla T för att inte ramla..)))) ramlar vi så ramlar vi tillsammans...)))det e mkt trevligare....

igår bråkade jag me min mor...hon e så jobbig..hon tjatar hela tiden om att jag ska städa garderob och plocka mina kläder..men jag orkar inte göra det....o när jag gör det så varar det bara i en dag ,sen ser det likadant igen....men men ska väl ta o städa nån gång så hon slutar tjatar på mejjj.......nu ska ta o jobba me min hemsida...fast min lärare bryr sig inte så mkt..han sitter o snacka men A hela tiden typ....men men


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ja men "jobbar" brukar vi väl göra :D hehe ursh fy med snö.. kommer ju knappt framåt på vägarna Xd haha sägtill din mor at ge sig.:P

2009-01-27 @ 16:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0