Tisdag...

guu länge sen jag skrev..men har inte orkat typ...det har inte hänt så mkt heller...idag hade jag prov..ja det gick ju sådär men får jag ig så har nån o skylla på ...haha ))) det känns helt onödigt i skolan just nu..asså det sista termin o allt..men t.e.x igår vakna jag 6 för att jag trodde jag hade matte men så kommer jag dit o så står det att matten e inställd..hur roligt e det då...fan va arg jag var ...sen hade vi filosofi ..gjorde inte så mkt..o sen psykologi o sen sluta vi...idag var det samma sak typ..förutom att vi hade prov..första lektionen hade jag webbdesign..jag  o T satt o flumma me A hela lektionen typ..vår lärare så flera gånger att vi skulle jobba men det gick inte idag..vi var för trötta tror jag ...men det A som höll på mest ...han var oxså trött...Idag åkte R till Spanien me sin klass...kul...)))ja juste så satt vi o diskutera BB på webben o herregud ..vilke diskussion vi hade om henne...men hon e ju knäpp typ...)))) ja ha inge sovmorgon länge ska upp 6 imon me..ska läsa psykologi B nu ..kul kul...))) or Not..el jooo..ja men nu ska jag gåååå...ha det bra


Ciao

Kommentarer
Postat av: DROTTNING TESS

STakcars dig, jag hade dött om jag hade haft matte o den hade varit inställd om jag gick upp så tidigt^^ Nä vi gör verkligen inte mkt i plugget, hehe OH JA jag var trött därför jobabde jag inte^^ sen gjorde det ju inget att alla va flumiga o så:P ja men BB e ju blåst tycker ju dom flesta.. ohh spanine lyllo henne :D

2009-01-14 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0