Tisdag...

jag tänkte börja med att berätta om igår...Igår var jag o T i Vås och shoppa "lite"..ahha..dagen började inte så bra...jag tappade bort min mobil på bussen..när jag märkte det fick jag panik, började nästan o gråta..vete fan vad jag skulle göra om inte T var me..hon såg att jag höll på att bryta ihop så hon var skit gullig mot mej och sa hela tiden att jag skulle få mobilen tillbax...hon kände det på sej...Tack för du finns T...ja jag började ringa till bussen och allt men jag visste vilken buss det var o så ...så ringde jag till min mor...hon vet att jag får panik utan min mobil så hon började ringa runt till alla...men som tur e så känner jag några chaffisar så ...Busschaffis som jag åkte me hittade min mobil o rinngde till deras kontor o talade om att hon hittade så ..skiitt gulligt att det va hon som hitta o ingen annan för att då skulle jag aldrig få min mobil...((( men jag fick tillbax min mobil igår kväll....guu va glad jag är...))))) , ja efter det me mobilen blev dagen ganska bra ...med vissa undantag..som t ex. sura männniskor...asså T tog kort på mej i inne i en affär o då gick en sur kärring fram till oss o så sa hon..så här...man får inte ta kort i butiker...T bara vi visste inte...))) sur tant ..))....sen när vi skulle hem, så skulle T gå på toa på tåget så öppna hon toadörren o så står det en kille där..fy fan..hon ba oj då sorry..jag höll på att skratta ihjäl mejj ...han visste inte hur man låste ..så hon började förklara för han o så...ja det var kul....medans hon pratade me killen , bråkade jag me han som kolla biljetter...vi skulle köpa biljetter på tåget...det gjorde vi när vi åkte dit me...när vi åkte dit så betala vi ba 50 men gubben ville att vi skulle betala 100..jag ba men vi belata mindre när vi åkte dit...o då började han .. ja men det var ett annat tåg o så..guu va arg jag blev...T ba men skitsamma nu..))) ja men vi hade kul iallfalll..)))) vi har alltid kul..)) xD ..ja juste jag köpte två troll till..( lägger ut en bild sen) , T junior och R junior...)))))

Ciao


Kommentarer
Postat av: jennie (ungmamma18)

Fiska med wii? haha de låter galet :p

jag kmr bli helt besatt av wii snart :p

jo allt är bra. sj?

Kram

2009-01-06 @ 12:46:53
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: TESS

HAHA va roligt du skriver ibland... OCH jag hade rätt och du fick din mobil tillbaks vilket va jäkligt bra annars hade du nog dött eller nästa iallafall... ja ursh vilken jäkla sur kärring uhh.. skratt ja de med toa var väldigt roligt & lite pinsamt.. den dära biljett gubbe borde ha str*k hehe lite skumt var det faktiskt att de e oliak priser.. HALLÅ min syrras kompis åkte tåg samma dag samma tid , dom fick betala typ jätte lite för det var pga nåt.. och vi fick betal mera.. öhhh DUMTTTT o ja trollen ju e söta men lite scary

2009-01-06 @ 23:36:48
Postat av: Anna

Hahaha.... men det var ju roligt )))) tror inte att jag fick någon gång se dig bruta ut så där, vet inte om det är tur eller missade jag något spännande HAHAHHAHAH.....

2009-01-08 @ 00:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0