Söndag 18/01-09

ja söndag igen då...hur känns det då? nja ..plugga och så..lite jobbigt o så e det ju iskolan imon igen och det känns ju inte så bra..ja idag plugga jag hela dan typ..började med filosofin..skulle skriva om ett konstverk..sen kolla jag på film till psykologin..bra film..asså ganska okej var den..vi ska diskutera den på onsdag..kul kul..))) ) och så idag har jag börjat plugga till högskoleprovet..ganska snart ju..ja det går väl si så där..men min mor har tjatat länge om det så jag kände att det var dax att börja med det...asså jag har inte riktigt fattat än att det e snart slut ..att jag tar studente snart och allt ska börja på riktigt...ja vill ju börjaplugga vidare på en gång men vete fan det kanske blir o jobba först...vete fan hur det blir.. me jobbigt e det med allt...just nu känns allt jobbigt..vet inte varför men men...imon e det en ny dag får se hur jag känner då...dagen börjar med matte som vanligt...men vi har psykologi imon o det e ju kul))) och rättskunskap e också okej..))) ja nu ska jag fortsätta plugga ... sitter o lyssnar på mix megapol nu..roliga dem e...programledaren var i vås och cyklade där och så fråga han folk vad man kunde göra i västerås ochdå fråga han en tjej och då svara hon sa här : du kan ju gå till gina , det e massa tjejer där.. han : men jag ska ju inte ragga tjejer här , jag e typ 30 o fan ska jag göra på gina då?? ..hah det var så jävla roligt.. hadet bra ..


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklar det visste jag inte men bra att börja i good tid till höggrejs... Känns ju helt skumt att snart gå man ju ut skolan o bli arbetslös:P haha nä men skumt.. tiden går fort.



fan de har ju jag vilja höra de med gina :( hur kudne jag missa



2009-01-18 @ 18:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0