Onsdag..28/01-09

japp..skööön dag idag...lite slappt i skolan..dagen började med psykologi i 3 timmar..typ..man alltid lika kul typ...jag o T satt oh läste om psykopater..ganska intressant faktiskt...ja sen hade vi UF så vi jobbade lite med det o så..jag hann med tidiga bussen idag till o med...gött faktiskt..))) ja ja nu sitter jag här och gör inte mkt...fan o mi lampa i fönstret funkar inte ..vete fan varför.. hah itressant o veta va?? imon e det värsta lång dag..jobbigt...e lite skoltrött nu...o ganska tråkiga lektioner imon me...o gå upp 10 i 6 varje dag inte så kul heller...men men ..sånt e livet typ...  men men...ja o så har ju högskoleprov snart ås jag måste plugga t det me ..o det e jobbigt ...hur fan ska hinna med allt känns det som...ja nu ska ska gå o fixa lite grejer o så...


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe men pshukopater e ju jätte intressata personer att läsa om XD hehe lite du & jag XD HAHA ohh stackars dig ... hehe JA Såå jobbiga lektiner haha

2009-01-29 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0