Kanske ...

jag vilar idag..))) fan plugget imon...orkar inte...det eså jobbigt när man har varit ledig i nårra veckor...första dagarna efter lovet e skit jobbiga...men imon e lång dag och fredagr e korta dagar så det e sköönt.. idag blev jag väckt ..dete ovanligt för att det e jag som brukar väcka folk...men det va ganska gulligt ))) så det gjorde inget..ahah annars händer väl inte så mkt idag...trött..måste plugga lite om jag orkar..men det gör jag väl inte ahha....och T fyller 19 idag...GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GUMMAN:::!!!!!!....))))))))) ja nu sitter jag och lyssna på Jesse McCartney ..han e ganska bra faktiskt..haha det var länge sen jag lyssna ppå hans musik men men..han e gullig me ..))) nu orkar inte skriva mer...)))


Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

Då e vi två. dessutom upp kl 6 haha , uhh datan sista lektionen , sncka om att somna medan man väntar på den... TACKAR hihi.. oh jesse han e bra.. o söt ciao bella

2009-01-07 @ 17:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0