HejsanHoppsan

sittter i skolan o har tråkigt... fast söönt att matten är inställd så jag fick börja tidigare på webbdesign...så nu sitter jag och T med massa ettor ...))) kul or nOt.. och vi vet inte ens vad vi ska jobba me..så vi sitter bara och kolla på massa skit..ja jag vill hem..dagen började kvart i sex idag...jätte jobbigt...så nu e trött...idag fick vi läsa Bibeln på religionkunskapen ..det va ju intressant..T orkade inte läsa så fick berätta för hennne vad det stod oså...x D ... imon e det fredag ..guuu va sköönt...kort dag me så ännu skönare..)) ahah jag skulle skriva kanelbullar..vete fan vf men men. måste jobba lite...skriver mer ser.. Puss och Kram ..



Ciiao


Kommentarer
Postat av: TESS

Ja men gud va härligt att inte ha matte. Ja barnsliga , tröga ettor:P ASSÅ bibeln jag dör seriöst finns de något tråkigare, i så små bokstäver o så, ska man få ont i huvdet när man läser eller och sen materialet, e de bakpapper som det är skrivit på :P JAG längtar till fredag.. mums kanelbullar, de måste man ju köpa ;D mysigt:P haha

2009-01-08 @ 13:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0