Fredag

idag e det fredag..gu va skööönt..två dagar i skolan har gått fort....mjuk start kan man säga..ahha ))) o T och jag
har varit  jättte flummiga de här dagarna..mer än vanligt...vete fan va e det me oss...haha men det e typ bara vi som fattar varandras humor....båda e lika knäppaa..haha visst kanelbulle?? ahhah ja idag har det inte hänt så mkt ...italienska lärarn  klaga på att ingen går på hennes lektioner ...men det e som vanligt...))) guu en kille i klassen var värsta koko idag.asså han var helt borta...det va lite läskigt faktiskt..han var som värsta zombie...vete fan vad det var me han..men borta var han iallfalll..ahha o halva klassen var typ borta idag ..andra dagen så det e ju bra det ..haha ))) jag och T har nya smeknamn...doktor eve och sjuksyster Therese...fråga inte vem har kommit på dessa men men ..))) haha inte var
det jag iallfall...ja men nu ska jag prata me A lite på msn..måste snacka lite me gummzan..)))) Ikväll e det Lets Dance...måste ba se när Bb dansar...hoppas hon åker ut..))



Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

skratt mjukstart kan man väl lungt säga, hm ja men vi e ju lite knasiga men sant vi fattar ju varnadras humor o det är bra,, måste säga vi ha jäkligt bra humor:D JA visst va han hetl koko, han måste ha vaknat på fel sida eller slagit i huvudet nåt iallafall.. hehe Inte var det jag som kom på smeknamnen:P hihi ja måste bara kolla när hon dansa XDD hoppas hon snubblar hihi ojda

2009-01-09 @ 17:11:00
Postat av: jennie (ungmamma18)

Ja jag känner att jag måste prata med någon, det är jobbigt att gå o oroar sej hela tiden osv..

Tack så mycket, det va snällt sagt, nu belv jag glad :)

2009-01-12 @ 13:22:24
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0