Fredag 30/01-09

fredag..skööönt...ja idag har det hänt lite grejer...jag halka och ramla..herregud..bra att jag har en sån jacka..så det gick bra...och ingen såg heller ,bara T och Roos typ...men.....jag e ju som jag e så..jobbig dag idag me...dagen började me italienska..vi fick ett papper som vi gjorde på 5 minuter typ och sen fick vi sitta o vänta tills vi skulle sluta...sen fick jag vänta skit länge på min nästa lektion..tänkte åka hem ,men då sa min lärare att en tjej skulle komma o snacka me oss..så jag var tvungen o stanna ..men vi fick sluta tidigt så det var bra...och nästa vecka e vi lediga både torsdag och fredag...torsdag har vi vinterdag men jag tänker inte gå...jag har inte ens idrott..vf ska jag gå då ...liksom...så e det ...nu jag e hemma iallaf...åt mat nyss...kyckling och ris ..gött var det ...:):):)igår var också tråkig dag förutom att min lärare fick typ damp på mej och T ..men men ...vi var trött och då pratar vi mer än vanligt...såna e vi..ahah T ska vi t vås nästa vecka el? :) en t sak som jag har tänkt.på ganska länge ..Vf e det nästan bara tjejer som bloggar?? kill bloggar e ju mkt roligare o läsa...så killar, börja blogga...jag brukar läsa en killblogg ..och den e intressant...o läsa ...faktiskt...skit rolig e den...o det kul o kommentera hans blogg me..fast ibland e han lite trögggg på svara men men....ahahha


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Jaha men du gjorde iallafall inte illa dig..) tur de.. HERRE GUD ITALINANO.. me non preferisco italiano.. uhh boring sömn.. JAAA ledigt, jag längtar o ja längat till donka och VÄSTERÅS som vi så ska till.. hehe o ja bög bloggaren hell yeah kilalr e ju sjukt bra, varför ser man itne mera av dom:D

2009-01-30 @ 20:57:46
Postat av: Eve

nej ..tur det...tu non preferisco italiano...tu prererisco un birra...visst? hahah jag mena inte bögbloggaren men han me ...jag menade den andra ...:)

2009-01-30 @ 21:17:28
Postat av: Anonym

hehe SI:D shit va du e duktigt da:D jaha hehe ja men fan jag ska bara börja läsa killa bloggar o din såklart för du e ju bäst:D

2009-01-30 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0