....

jag mår inte så bra idag..ont i magen o så..skitt jobbigt e det ....vete fan va e det me mej idag..måste ringa doktorn igen o kolla vf jag har ont i magen så fort jag äter nåt..idag fick jag ont av banan tror jag ..det e skit jobbigt för att jag kan inte äta nått..o så e jag e trött idag me..jag på klaga humör idag..(((

idag kollade jag på dokumentär om Britney....jag ville se den förut men då glömde jag och idag va det repris..tur att jag började kolla på tv just när de va..))) men jag har ändrat mej helt om Britney..hon har det jobbigt..det e synd om henne , tycker jag..hon kan inte ens gå ut själv utan att skit många springer efter henne o försöker ta kort på henne..fatta va jobbigt hon har...hon är inte heller så drygg som alla tidningar framställer henne...hon sa också att hon e som alla andra och det e ju sant... så nu vet ni va jag tycker om Brittan..hon e som alla andra..)))

 nu ska jag gå o ta alvedon och lägga mej o vila lite..kolla på film kanske el nått...men ha det bra...

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Meeh inte igen urshh jobbigt, stackars dig.. ring doktor hjälplös^^



hehe jo s ant det är synd om britney på ett sätt men hom gillar ju fotograferna liksom på ett sätt får hon ju skylla sig själv lite.. men dom dära fotograferna e ju helt sjuka i huvudet:P

2009-01-02 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0