Torsdag 19/02-09

hej hopp...torsdag igen och webb...jag har inte tid och skriva annars så jag skriver när jag har webb...sista lektionen innan lovet...imon e jag hemma...jag kan inte göra mitt italienska prov..så jag gör det en annan gång...lov nästa vecka..värsta sköönt..men jag har mkt och göra på lovet så det e lite jobbigt...o ska jag jobba också..men jag bara måste hinna till vås med...jag e skit trött idag...hade matte C nyss och vi ska tydligen ha prov snart...och det e jobbigt...jag kan typ inte så mkt...nu ska jag jobba med hemsidan...


20/02 Italienska Prov

v 9 Sportlov
v 10 Bokprat
2/03 Psykologi Redovisning

3/03 Int.ekonomi redovisning

3/03 Ekonomi prov
5/03 Religion Redovisning, T har ekonomi prov

10/03 Mässa
16/03 Matte C Prov

17/03 Affärsjuridik
28/03 Högskoleprov
1/04 Np Svenska B


Ciao

Ciao Bella


Kommentarer
Postat av: TESS

hehe ja men tur att du har tid iallafall:D hehe ja men lov fett nice ju ,, skönt fast man ha ju fortfarande massa skoljobbXD shit mkt att göra enligt planeringen

2009-02-20 @ 15:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0