Torsdag 12/02-09

torsdag idag då...ganska sköön dag faktiskt..men jag e trött ändå...ja dagen börja kl 6 idag ..ekonomi första lektion..kulkul vi fick göra vad vi ville typ...sen hade vi religion..grupparbete...värsta perfekta gruppen..visst T? jag vet vad du tycker men.... :) sen hade jag matte..lite jobbigt..jag fatta inte så mkt idag...men vi ska jobba med det ett tag hoppas jag.. japp o sen hem..kom hem halv 6 ...åt lite mat..idag åt jag lax med ris..jätte gött var det faktiskt...jag valde det framför kebab...nyttyg jag e då.. o nu sitter jag här med min mors dator och tittar på tv samtisigt som jag bloggar...jag ska se sveriges värsta bilförare..ganska skoj..hur faen kunde dem få körkort när dem kör bil som dem gör.. läskigt... ja men nu måste jag avsluta tror jag ..min mor brukar få damp när jag använder henns dator , men hon e inte hemma än..men jag tro att hon e på väg..så det e bäst...imon e det fredag sköönt.... men jag börjar käänna nåt konstigt i halsen...jag har lite smärta i halsen...faen hoppas det går över snart.... men ha det bra...nu ska jag gå o dricka lite te... .:)


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe ja vad jag tycker om religions grupparbete behöver vi ju inte gå in på... host fy fan minst sagt.. ohh nyttigt gjort eve:D hehe sverige värsta bilförare e nog något jag kommer vara med i framtiden saka du se:P hehe ja men din mamma får väl dela med sig av sing bärbara:D

2009-02-13 @ 19:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0