Tjoho...

hej hopp..första lovdag idag då...jag började dagen med att göra smoothie med banan och bär och lite fil ( jag tål inte mjölk) och sen satte jag mej vid datorn med massa skolarbete..jag har jätte mkt plugg...och ännu mer plugg och redovisningar och massa prov efter lovet..idag plugga jag svenska och religion...det går ganska bra.. jag nästan klar med det...så jag tänkte ta o kolla lite på psykologi...ja juste jag bakade mufins också idag...ost muffins..skit goa vart dem...min mor bakade dem typ förra vecka och då var jätte goa så jag var tvungen baka mera... gött istället för bröd..jag äter typ nästan aldrig bröd... så min mat idag var ost muffins och kyckligsoppa... gött var det... jag msåte tydligen äta lätt mat nu för att annars får jag ont i magen..och det e inte kul.. nyss drack jag te..gött gött.... va mkt det blev om mat idag...men det e inte ofta jag e så duktig på äta.. jag har jätte dåliga matvanor typ.... men men..nu ska jag fortsätta plugga... ha det bra

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe va gött, ja vill ha:D duktigt du e, ja ha faktiskt med gjort lite skol arbete, tro de elelr ej:P hihi ohh muffins... hihi nu vill jag med bakad:D Kocken eve^^

2009-02-24 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0