Tisdag 17/02-09

hej hopp...webbdesign igen då..idag ska jag jobba med min hemsida..det e ganska roligt när man kommer igång...men A stör mej..han e trött, arg och nåt mer...T sitter och läser aftonbladet, S och F vet jag inte vad dem gör...o jag sitter och skriver blogg...men jag ska börja jobba snart....idag e det värsta jobbig dag..vi har bara massa onödiga lektioner..men men sånt e livet... ) jag kan ju klaga lite mer då..nu när jag håller på..jag har ont i ryggen...igår låg jag på spikmatta..det var sköönt och då hade jag inte ont, men idag har jag ont igen... nu ska jag jobba..


20/02 Italienska Prov

v 9 Sportlov
v 10 Bokprat
2/03 Psykologi Redovisning

3/03 Int.ekonomi redovisning

3/03 Ekonomi prov
5/03 Religion Redovisning, T har ekonomi prov

10/03 Mässa

17/03 Affärsjuridik
28/03 Högskoleprov
1/04 Np Svenska B


Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

hm jag man kan MINST sagt säga onördiga lektioner men men inget att göra åt.. snyft.. men ja vi jobbade duktigt på webb måste medge XD asså jag vill testa spikmatta värsta coolt.. Shit va mkt vi måste göra:(

2009-02-17 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0