Tisdag 10/2-09

hej hopp.. nu e det tisdag igen och webbdesign...orkar inte jobba...T sitter och försöker jobba men hon kan typ inget så det går ju si så där för henne...igår kollade jag på film som jag blev jätte påverkad av... jag blir inte så lätt påverkad av filmer men den här var jätte känslofull...asså alla borde se den...det var riktig kärlek i filmen...men men den var bra iallfall...A sitter och flummar som vanligt nu..han e ensam kille här just nu... nu ska jag faen jobba...:)

Här är filmen..




Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe jo vi jobbar på bra:Dhehe du och dina kärleks filmer Xd hihi ja men romeo o julia och titanic de e bra kärleks filmr ,dom gråter jag till (förut) XD haha han har nog redan fått damp på dig hihi

2009-02-10 @ 09:14:51
Postat av: Queen

DU ÄR GRYMT BRA PÅ ATT BLOGG TYCKER JAG <3

2009-02-11 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0