Tisdag 03/02-09

jag e hemma idag..mådde inge bra när vakna som jag stannade hemma...både skönt och jobbigt...men jag missa inte så mkt i skolan så det e bra...vi hade mest eget arbete idag..typ på alla lektioner.. kul..imon ska jag och T prata om känslor..vi ska redovisa vårt arbete om känslor...hur känns det då? jo det känns väl så där..hah vi får se hur det går...men sen är vi lediga både torsdag och fredag...hur skönt e inte det då?? ..värsta minilov ju....på torsdag ska jag och T till Vås och gå där lite...käka på donken....kul kul....R , kommer du ihåg killen på donken? hahah..idag fick jag mina skor..äntligen..har väntat länge på dem..lägger ut bild sen kanske... ))) tråkigt det e hemma...asså vete fan vad jag ska göra liksom...tänk dem som sitter hemma hela tiden..e det inte jobbigt?? jag åt mat nyss iallfall...jag har bra matvanor..tre korv med bröd...det är de enda jag ska äta idag typ...el jag ska dricka te senare men annars...o så klagar jag på T matvanor men mina är väl inte bättre...hahah nu ska jag skriva klart psykologin...diskussions uppgift om känslor...spännande...japp...T messa mej när du läser det här.....


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0