Sista februari 28/02-09

hej hopp...jag har inte haft tid o skriva...nu e lovet snart slut med...jätte jobbigt....jag orkar inte o börja plugga igen men snart e det påsklov ju..så det e skööönt... ja vad har jag gjort på lovet då? nja inte så mkt ...måndag och tisdag, då plugga jag..och jag skit mkt kvar och göra...i onsdags var jag Vås..det hände lite konstiga grejer..jag åkte ju tåg till Vås...och när jag kom på tåget såå satte jag mej på en ledig plats...framför mej så satt det en gubbe på fyrasätts..han satt o sov och bordet låg det e aftonbladet..de var väl hans..men jag vet inte varför jag tänkte som jag gjorde men jag ba tänkte ska jag ta hans tidning och läsa o sen lägga tillbax han sover ju iallfalll..( jag skulle aldrig göra nåt sånt , men jag tänkte iallfall))....ja sen när det var 5 min kvar till jag skulle av så vaknar gubben , tar tidningen och går fram till mej och frågar.. : vill du låna tidningen el ska du av? ..TYsnad...jag visste inte vad jag skulle säga först, men sen fick fram nej, jag ska av men tack ändå....men guu va läskigt det var..han kunde läsa mina tankar ju för faen...annars varför frågade han just mej när det fanns massa andra där.. ))) ... torsdag och fredag och idag jobbade jag...det gick väl ganska bra... ))) men nu e jag trött och så har jag massa plugg men jag vet inte om orkar göra nåt idag , jag har en dag imon oxså.... idag ska jag nog bara ta det lugnt och kolla på melodifestivalen kanske.... men hade bra så länge

CIao

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe mycket pluggande:( tråkigt hehe shit va läskigt det dära emd gubben shit tänkt om man har superkrafter o kan läsa tankar hihi supergubbenXD

2009-03-02 @ 20:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0