Melodifestivalen Del 2



Måns gick till Finalen och det var
ju bra...MIn mor rösta som galning
på han..Han var bäst igår...
Söt e han också....




Ganska bra låt...Men gu va liten
hon är...Hon gick till andra chansen..




Jag hade stora förhoppningar
på han, men fy faen va han
skämde ut sig...ofta man ska göra
parodi på han från Ryssland...
Bra att han åckte ut tidigt...




Dem gick också till Finalen..
Japp..dem var si sådär..
vete faen vad jag säga om dem,


japp , det var det..dem andra orkar jag inte skriva om.. men guu va dåliga alla är nu för tiden...låtarna e ju helkonstiga...nästa vecka ska EMD sjunga , hoppas dem e bättre,,men det e dem ju..haha

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Hehe jag tyckte om måns och h.e.a.t.. Jadu markolioo vad ska man säga om hans låt och framträdande host.. de var en besvikelse..

2009-02-15 @ 18:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0