Melodifestivalen Del 1



Faen va söt han...och jag digga hans låt med...
Synd att han inte gick vidare, men hans låt passa
inte så bra i Melodifestivalen kanske, men jag gillade
den..Såg ni hans armar ? :)




Dem gick vidare till Globen och det visste man
ju att dem skulle göra...digga deras kläder..
Rosa och Turkos är nice ju...Bra låt också, inte för
att jag lyssnar på sån musik men det passade ju
där...



Hur faen kunde hon gå vidare? Jag fattar inte..
vilken dålig låt med...men men ...




Konstigt att hon åkte ut så tidigt, hon var ju ganska
bra...jag gillar inte henne men hennes låt var en av
dem bästa igår...



Jag diggar dem...jag tycker sångare är het...:)
Dem gick vidare till andra chansen och det
var ju bra...



Hon gick vidare till Globen...nja så bra var hon inte
lite jobbig låt, tycker jag ...Hennes Big Big World var
mkt bättre..den lyssnade jag mkt på förut...


Japp nu ve ni var jag tyckte om gårdagens melodi...att programledaren bytte kläder hela tiden var lite irriterande...annars var det en bra kväll, men jag saknade Björn Gustavsson såklart...

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

hm Ugglan va ju iallafall underhållande:P hm ja har ingen favorit 'än, ja brukar ha de efetr först programet:( men scotts nåt va lite bra-- ja björn saknar man

2009-02-08 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0