Jag är beroende...

                                    


Nu tänkte jag berätta lite om mitt beroende av te..asså jag e verkligen beroende..jag vet inte om det e bra el inte..men så e det.. jag måste ha te varje dag...jag kan inte sova annars..en dag orkade jag inte fixa te så jag gick o la mej utan att dricka te..fy faen..jag kunde inte somna så jag fick gå upp o dricka lite te...men det e ju så gött..jag älskar te... en gång så händer det nåt...jag kom hem från sthl o så fanns det inge te hemma..jag fick panik..o min mor me ...så hon fick fixa te åt mej...o nu ser hon till att det alltid finns te hemma för att annars e det inge kul för någon... :) nu vet ni det ...och svartvinbärs te e det godaste tee som finns...jag dricker bara den typ...xD

CIao


Kommentarer
Postat av: TESS

HAHA bättre att vara beroende av te än något annats som kan vara farligt och inte bra. mehh te e ju så gött:D

2009-02-01 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0