Hawaii / Ztek

jag och T har kommit på vad vi ska göra när det e skit kallt ute....vi drömmer oss bort...vi började vår jorden runt resa på Hawaii...först stekte vi, sen bada vi , sen stekte vi lite till, sen vart det dags för drinkar..med parasoler lr faen det heter...och snygga killar såklart...asså det blev på en gång varmare och man glömde att man gick ute i 20 graders kyla...sen åkte vi vidare till LA och där stekte vi lite till och åt kyckling hahaha...efter det åkte vi till Italien och stekte och stekte ..vi e så stekta nu...hahah jag vet att ingen kommer fatta det här nu förtuom T men vi är knäppa ju... assåå men det hjälper att man fantaserar lite när man e ute o går i det kalla vädret... :) det e så jobbigt med kyla och det...


vi Zteker ...du och jag


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Skrattar hehe skrattar så jag gråter, ,hihi fan va bra :D jo vi steker hela tiden.. oh ja de blev genaste varmare ^^ effektivt:D <3<3

2009-02-13 @ 21:28:30
Postat av: Eve

hahah men vi e ju knäppa haha..ja men det e sant..det blev ju varmare,.. <3 <3 <3

2009-02-13 @ 21:32:37
Postat av: Anna

Hahaha..... snygg sätt att komma på bättre humör ))))) Fast komma tillbaka till verkligheten.....

2009-04-02 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0