Fredag 6/2 - 2009

idag är jag ledig...skit sköönt.. vi har studiedag..:) idag tänkte berätta lite om gårdagen när jag och T var i Vås....vi hade lika kul som alltid...och vi var lika vimsiga med...men men...den här gånger lyckades jag få me mej allt hem...jag har inte glömt nåt...men det är T förtjänst för att hon gick och kolla efter mej hela tiden..gullig du e , T ....ahhah.. jag köpte ett linne, jeans leggins, örnhänge så klart eller öronhängen som T säger att det stavas..hahah.., klänning och nagellack köpte jag oxså....på tal om nagellack..vet ni vad jag gjorde i förigår..jag ble vså jävla arg att nagellacket ville inte öppna sig, så jag "tappa" hela flaskan och den gick såklart sönder o så kom det massa rosa nagellck på mattan..min mor blev skit arg ...men jag tyckte det var lite komiskt...men som tur e som gick det bort.....men men ....ja juste jag köpte en sak till mor med...det e ju alla hjärtans dag snart...kul kul...det hände lite roliga grejer igår...en sak som var lite komiskt och pinsamt med...e att jag och T träffa 2 killar 4 gånger på en timme typ...asså först såg vi dem gå förbi , sen träffa vi dem på carlings, sen när vi skulle gå äta på donkan så var dem där me,, dem börja också känna igen oss tror jag för att dem kolla några gånger...och sen för fjärde gången så träffa vi dem på ur o penn...en av dem köpte en klocka..den var skit snygg...men det var pinsamt för ingen av oss visste hur vi skulle reagera på detta...men men sen gick dem ,,,llite kul var det iallfall...ja jag köpte 2 troll me igår...jag samlar på dem ju nu....jag lägger ut en bild sen...japp men kul hade vi aillfall igår ...men det e som vanligt juuu....undra var jag ska göra idag då...jag tänkte ta o baka kanske....o skulle jag tydligen dammsuga...min mor har så roliga förslag alltid..men men jag ska väl ta och göra som hon säger nån gång..hahahh


Ps...jag e galen i äppeljuice nu...

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

HAHA ja vad ska man säga bara att de händer jämt något när vi åker till västerås:P haha ja nagelacket var ju skit skojs:D hehe haah dom dära killarna hehe shit va pinsamt men jjaja sånt hädner tydligen.. ja trollen va ju skit lääckra:D

2009-02-06 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0