Torsdag

hej hopp!!!! nu är det löööv :))) vi lämnade uppgiften idag och nu känns det najs ;) nu har jag också tvättat och  plockat lite grejer och så :) och så packa jag massa grejer också , blir mkt att bära imon :S snart ska jag gå och möte R , sen ska vi hem till henne först och sen ska vi hälsa på och käka mat hos ..... :))) vi hoppas på  mat hahaha så vi slipper laga själva :) men vi får se , hoppas ba att ..... hemma också , man vet aldrig :) snart är det julafton... om en VECKA :D jag läääängtar .... typ -.- igår testade jag och J hissen iallfall, kul , sen gick vi lång  promenix , sköönt var det fast det var 5 grader kallt :S vi gjorde snöänglar också :) mysiigt :D nu måste jag byta om och dra :) men vi höres ha det bäst sötiisar , puss puss




Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0