Tisdag

hej hopp sötisar :) jag mår bra :) det känns faktiskt sköönt :) men jag har inte sovit själv än, det blir inte förens imon haha känns naajs :) idag gick vi upp tidigt och fixade klart bokhyllan som vi fick lämna igår för att vi skulle göra en impuls grej , det blev bio... vi såg 2012 , ganska okeej var den ... undra vad vi hitta på idag då ..fast idag kommer hon inte förens vid nio eller tio kanske det var :) jag var lite på stan nyss, handlade lite mat så nu ska jag laga mat , kyckling med ris blir det :) ska också plugga lite idag, alla tycker att jag ska plugga men inte jag :) jag orkar inte . aja nu ska jag laga mat så vi kanske hörs senare puss puss


Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

jag verkaar har problem emd datan elelr internet, tar långt tid innan dina inlägg kommer upp:/

2009-12-01 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0