Söndag

hej hopp sötisar :) nu är jag hemma igen...:) min mor körde hem mig och vi var på stan och shoppa också..alltid lika kul med min mor :) det blev donken också..jag har ätit donken tre gånger denhär veckan :S och nu sitter jag och käkar chips och dricker cola vanilj som är skit äcklig ,har jag kommit på nu :) igår hade jag jätteskoj hos R, blev lite vimsigt på slutet hahah och hon flyttar hit på fredag också, vi gillart det asmycket :D fast hon ska bo en bit ifrån mig så få se hur ofta vi ses :s men på torsdag ska jag vara modell åt henne , hon ska fixa mitt hår och smink och allt :D blir hur naaajs som helst xD och så har jag så jävla mkt plugg också...nu innan jul :( idag är det andra advent, mysiigt ...Eve älskar JUL :) min farmor har bakat massa lussekatter till mig ...jag älskar glöögg och lussekatter :D allt är så myssiigt denhär tiden :) nu ska jag fortsätta kolla på oth..ni få ha det så bra ...puss puss


Ps. Du är för feg för att satsa, men du kommer ångra dig, fast då är det försent :D


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0