Onsdag

hej hopp :) onsdag då då...nu börjar föreläsningar vara svåra..jag kommer inte ihåg så mkt av det han går igenom :s måste läsa lite tror jag :) idag är jag själv, ska sova själv också..för första gången :) imon är jag ledig, eller plugga hemma kallas det :) men jag ska fixa massa annat imon på dan och sen på eftermidda ska jag gå med R och kollla på hennes lägenhet och sen ska vi väl hitta på nåt :) hon sover nog här med imon om hon inte ändrar sig imon :) jaha idag blev det stekt potatis och korv..jag är bäst på att laga mat, men har man tid såå :) fick paket av min sööta mor också, hon är så gullig, hon skicka massa godis typ , ba för skojs skull... jag har också fixat naglar nyss :) så nu är Eve glad :) det blev inte plugga med J idag, hon är fortfarande sjuk.stackare :) hoppas hon är frisk på fredag :) ha det bra sötiisar

Ps: Kan inte sluta lysssna på Melissa Horn , hennes låter är verkligen bra :)
Puss puss


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0