Onsdag

hej hopp sötisar :) imon är det julafton :) guu va mysiigt , jag längtar faktiskt och det ser ut som att det blir ganska najs jul i år och jag har varit snäll iår ;) iallfall de sista dagarna haha idag har jag gjort janssons och kokat knäck , det är alltid jag som får göra det, men är man bäst på det så är man :D jag älskar ju att lagar mat, och jag är bra på det också när jag vill d.v.s :) idag var jag snäll mot en som är inte alltid så snäll mot mig :S men iallfall han fick "julklapp" av mig, en skiva med musik jag lyssna på haha han ville ha det , han blev nog glad och att det vart bara kärlekslåtar var väl inte mitt fel, jag tog det jag lyssnar på :) men men han blev glad iallfall och det var väl det viktigaste, jag tycker faktiskt det är kul att ge saker till folk och se hur glada dom blir :) jag tycker det är kul att ge julklappar ,asså okej det är kul att få men det kul å ge också :D jaha vad ska ni kolla på imon kalle anka eller anna anka??? fy faen va störd hon är :/ nu ska jag dricka te och mysa :) GOD JUL Sötiisar puss puss



Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0