Onsdag

hej hopp sötisar :) hade lite tid över idag :) annars är det ganska mkt som händer i mitt liv just nu :) mkt i skolan t.ex och lite annat .. kom hem inte så länge sen , har varit i skolan hela dan och min mobil var död idag..glömde ladda igår så det var katastrof :S nu har jag lagat mat och käkat , det blev lax idag :) jag har ju tvätttid idag första gången här då då, och ofta jag fattar mig på tvättmaskiner här som  tur är gick en kille förbi precis när jag var där så jag tvingade han hjälpa mig, fast sen kom det fram att han bor inte ens här utan han var och hälsade på en polare här , men han hjälpte mig iallfall :) tvättstugan är värsta mötesplatsen här , träffa en annan kille sen som skulle boka tvättid och visste inte vilke datum det var idag :S ajaaa jag ska väl berätta lite om gårdagen :) igår var jag och gymma med två killar eller dom gymma och jag tittade på  , en av dom är jag kompis med och har känt han ganska länge och den andra träffa jag första gången, men det var mysiigt faktiskt :) jag hade skitkul och mysiigt igår :) imon blir det plugg först, men efter ska jag vara modell åt R ju , det blir nog bra :) nu ska jag gå och kolla om mina kläder är kvar :) ha det så bra sötiisar puss puss


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0