Måndag

hej hopp sötisar :) länge sen, men mkt och göra :) massa plugg...skönt att vi är klara med GRU3 , men nu måste vi göra GRU4 också :S och nästa vecka är det jul, asså julkänslan finns inte, iallfall inte just nu. i helgen var jag hemma och igår körde min mor hem mig, hon hjälpte mig med TV och så shoppa vi lite ,alltid lika mysiigt :D  idag har jag pluggat hela dan typ, kom hem nyss, har varit på stan med Jessi också :D och nu blire lite mera plugg, :S kul liv man har just nu, men det är jag själv som valt att plugga, och jag tyckeer faktiskt att det är ganska slappt , inte just nu kanske, men annars :) nu ska jag käka lite och sen plugga och sen chilla , får se om R hör av sig snart , ska kanske hälsa på henne :) ha det bra sötiisar


Puss, puss

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0