Helgen

hej hopp sötiisar..länge sen jag skrev, men jag har varit upptagen :D ja men nu ska jag berätta lite om min helg :) vi kan börja med julafton då då , jag hade jätte mysigt med mina nära och kära, jag fick massa julklappar så tydligen har jag varit snäll i år :) jag fick en ny mobil bl.a. nöjd ??? ohja :D sen på juldagen åkte jag och mor till Vås och gick på bio , vi såg Göta kanal, rolig och ganska okej film :) på lördag ,d.v.s. igår så gick vi på mellandagsrea på morgonen, massa skit köpte jag iallfall :) nää men jag köpte parfym, det är alltid kul :) sen efter rean och stan åkte jag till sthlm :D ja kvällen började bra och slutade bra haha jag är glad att jag hade mina tjejer som tog hand om mig , tack tjejer :D jag kan sammanfatta lite kort : blanda aldrig så många olika sorter på en kväll :) ,vakten tyckte att jag behövde lite frisk luft :S aja jag mår lite sådär nu, men lilla meny och pizza hjälpte mkt :D hahaha men jag hade kul igår iallfall , ett ord som beskriver kvällen : Oväntat :D idag åkte jag hem och nu är jag här :) och nu är det bara en vecka kvar sen börjar man plugga igen :( nu ska jag käka lite choklad och dricka te , ni får ha det så bra sötiisar puss puss


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0