4444

hej hopp :D söndag idag då då ... fyra dagar kvar till julafton då då :D najs som faen :) jaag har varit snäll i år ,så  jag längtar faktiskt , det är inte många i min närhet som gör det faktiskt :S fattar inte varför men men ... idag städar jag mitt rum här hemma hos mor , mkt grejer har :S orkar inte snart , men jag har kastat ganska mkt nu iallfall och det är bra :) igår var jag med R lite , hur mys som helst , vi provade wii matta och det gick ju som det gick hahah nu har jag löv iallfall och jag hoppas på träffa A iallfall :D men den tjejen har aldrig tid , hon får hitta tid för mig :D guu va kallt det är nu, igår var det 20 grader kallt här :( jag frös !!!! hihi nu ska jag fortsätta städa ... puss puss


Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0