Två för en

hej hopp...har verkligen inte haft tid och skriva den här veckan....min mor har varit borta så jag har jobbat och jobbat...men nu e hon hemma igen...jätte nice...hon hade massa presenter med sig så ännu mysiigare...hahah fick en väska, plånbok, mascara, sprit och lite mera....lägger kanske ut bilder imon om jag orkar fixa dem...hahah har saknat min mor såå skönt att hon e hemma nu....xD om två veckor börjar jag plugga på högskolan...spännande...jag e nervös ahah imon ska jag också jobba, men utan min fjortiis...lite tråkigt faktiskt....hahha då får man inte två för en ...haaah vete faen va jag ska berätta mer, det har ju inte hänt så mkt....igår fick jag studentkatalogen hem , kul och se alla igen, nää men asså det e ju typ två månader sen jag tog studenten...tänk att det va så länge sen...tiden går verkligen fort...nu ska jag gå och sova tror jag....läsa lite Solo innan kanske...vi får se....men ha de bra...får se om jag orkar ta bilder imon....hoppas det


Puss,puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: jonthe

Tack så mycket!:)

2009-08-14 @ 22:35:36
URL: http://jontheericsson.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Godmorgon! :) Jaa det blir härligt med en ny design! =D

ja det är ett fint namn hehe :)

2009-08-16 @ 10:26:00
URL: http://jontheericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0