Tid i mitt liv

hej hopp...idag fick jag gå upp ganska tidigt och gå och jobba några timmar...  men nu är jag e hemma...det va ganska kul och jobba lite..fick prata lite med folk och såå... nu sitter jag här och idag tänkte jag berätta om en tid i mitt liv...nää men igår när jag prata lite med Anna kom jag tänka på hur länge vi har kännt varandra och hur vi lärde känna varandra... det kanske inte alla vet är att jag har bott i Karlskoga..inte så länge men några månader som har varit ganska intensiva....och under dessa månader har jag lärt känna massa nya människor... t.ex. Anna som jag nu har kännt i kanske sju år ? !! eller nåt sånt...och nu jag är hon som en syster för mig, asså vi vet vart vi har varandra och vi ställer alltid upp för varandra...älskar dig söt..:) och sen finns det andra jag lärde känna under dessa månader, som jag kanske inte umgås lika mkt med nu men när vi ses då har vi alltid kul för att vi har upplevt den tiden i Karlskoga...vi har det gemensammt..inte bara det men vi kan alltid sitta och minnas den tiden....jag tror att alla håller med att vi hade kul dåå... min första riktiga kärlek upplevde jag också där..men nu har jag inge kontakt med han..lite synd faktiskt...:) jag brukar faktiskt tänka på den tiden...några ynka månader i mitt liv, men inte vilka månader som helst...aaa nu vet ni det också...tänk att det var 7 år sen .... det känns inte så...ha det bra sötiisar

Puss,puss

Ciao





Jag bjuder på den haaha...Me och Gumman..

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHA Bilden tar ju alla priser )))))))



Mmmmm musigt att höra sånt )))) Älskar dig med PUSSAR i milijjoner )))



Det har faktist gåt ner än 7 år... räkna själv: April 2002... Men det var en riktigt speciel tid ))

2009-08-20 @ 15:25:26
Postat av: Eve

hahah det klart..det är ju du och jag..)))))säg tack att jag inte la ut bilden där vi städa i Karlskoga hahahah

ja sju år och några månader ju då...ja visst va det :))) kul hade vi iallfalll....

2009-08-20 @ 15:30:36
Postat av: Anna

Hahahahha.... varför inte, vi ju iaf funka som bra förebilder ))))))

2009-08-20 @ 15:32:30
Postat av: Eve

hahahha ja visst..men vi va snygga på den tiden hahaaa .....



Puss puss

2009-08-20 @ 15:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0