Söndag

hej hopp....nu är det söndag igen..och jag e uppe lika tidigt idag som förra söndag...haha jag är van och gå upp tidigt på dagarna så vid halv 9 är jag så sugen på kaffe att jag vaknar för att jag måste ha kaffe...under sommarn har jag  blivit ännu mer beroende av kaffe , varje dag börjar med det...kaffe med mjölk.....xD ...igår va jag och min mor och plocka svamp i skogen....jag var inte hemma, så hon bara ringer till mej och säger att vi ska gå och plocka svamp,, jaha ...så jag fick gå i det jag hade på mej, dvs shorts och linne, det var ju smart och gå i sånna kläder i skogen...spec när myggor och alla andra insekter älskar Eveee...ahha men min mor spraya på mej nåt så de älskade inte  mig lika mkt igår...haha men iallfalll vi hittade lite kantareller...jag hittade dem flesta faktiskt ahha ,, det var kul  och gå i skogen....jag ville gå idag me till skogen , men idag tror jag att jag ska t R,,, hon kom ju hem inatt....jag måste lämna nycklar och sånt....mysiiigt....och imon e ny jobbvecka..kul kul...men på tisdag ska jag t Vås och shoppa lite tror jag ....jag behöver det , inte för att andra tycker det...men men...nu ska jag städa mitt rum och byta sängkläder...ska ha svarta nu...så säxit...hahaha....svart och rosa...xD det blir nog bra....ha det så bra sötiisar


Puss, puss

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0