Skärpa mig

hej hopp... har inte riktigt lust och skriva men gör det ändå...kom hem nyss efter jobbet...gick bra som vanligt...:) jag har hunnit ÄTA också...sista tiden då äter jag ju ganska dåligt inte för att jag tycker det ....men min mor tvingar mig äta.... tänk 19 år och så blir jag tvingat och äta ..Älskar min mor ändå....idag blev det grillat ...jätte gött men kan man väl inte äta hur mkt som helst... min mor säger sluta banta ,men jag bantar inte ....jag behöver inte äta värsta mkt :) och det läskiga är att alla säger att jag har  gått ner mkt, men själv ser jag inte det...är det början på Anorexia eller??? jag tror inte det...okej jag kanske märker att mina kläder har blivit förstora och så, men inte att jag är värsta smal.... :) aja vi får se...asså när skolan börjar kommer jag ju äta ännu sämre...men jag ska skärpa mig..jag lovar..:) jaha vet inte vad jag ska göra idag...just nu sitter jag och lyssnar på gammal och konstig  musik, asså man kan hitta vad som helst i min dator...men T ska vi åka på Tis eller? hoppas det.. :) jag är hel än ahah ^^ det får räcka nu....ha det bra sötiisar


Puss,puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

heheh du de kan vara börja man vet ju aldrig men så jälva smal är du ju inte:P men du ätr ju iallafall, jo de hoppas jag att vi åker:D

2009-08-23 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0