Shopaholic - Eller INTE

hej hopp... trött jag e ..men tänkte iafall berätta lite om idag...jag och T var i Vås idag och shoppa Lite....asså allvarligt jag köpte bara det nödvändigaste ...typ håspray,smink och m.m hahha T kallar mig shopaholic men det tycker inte jag  att e jag....okej jag kanske handlar lite för mkt ibland, men bara ibland...:) ja men som vanligt så klarar vi oss inte utan pinsamheter..hahha killen med smink var faktiskt heet....asså det var en killle på NY , han stod i kassan ,hade mascara på riktigt...vi stod och kolla länge ..ahhaa ..ja men varför inte...kan tjejer använda mascara så kan killar också göra det , tycker jag :) och T säger att jag hörs mycket, men ofta...okej jag kanske skratta lite för högt men...jag skrämde tjejen i kassan på Å med...hon bara skratta åt mej...men men...och killen som sålde tågbiljetter då T? ....hahah pinsamt var det...och såklart var halva skbg där...som vanligt...kommer inte undan..haha men vi hade kul som vanligt...och T var rolig som vanligt..hahah idag sa hon en sak med värsta allvarlig röst: Eve skaffa en kille här, fast normal...:) hon var jätte gullig...hon bryr sig om mej :) puss puss på dej T ....ja kul va det..kanske lägger ut lite bilder på vad jag köpt sen om jag orkar...men ha det bra sötiisar


Puss,puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Men lite shopaholic är du väl ändå:P hihi hehe faen de va roligt.. ja killar kan väl han de med, han bryr sig helt eneklt om hur han ser ut:P killen me tågbiljter var ju värsta snygg ju;) nåt för dig

2009-08-26 @ 14:43:08
Postat av: Eve

ibland kanske :) japp fast han kanske e lite gay..:P men guu det var ju pinsamt.. haha precis nåt för mig :)

2009-08-26 @ 15:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0