Ny vecka...

hej hopp...idag e ledig.....ganska sköönt men tråkit hemma me..sitter och dricker kaffe....mor är inte hemma så ingen tvingar mig att äta nåt mer...allvarligt igår väckte hon mej vid 9 för att jag skulle äta frukost ....sista tiden då äter jag ganska dåligt...asså finns det mat då äter jag, men finns det inge mat så klarar jag mig bra utan....xD nu är det bara två veckor kvar till skolan...igår hittade jag en klasskamrat hahah....nää men vi ska plugga samma...nice...:) jaha va ska jag göra idag då? ...vete faen ta det lugnt bara kanske...nån dag måste jag åka t Vås och kolla lite...men det tar jag länge fram.... och så allvarligt vilken tönt du är....om jag visste att du var sån,så skulle jag aldrig börja hålla på me dej.... men nu bryr jag mig inte .... jag ska lyssna på dem som bryr sig om mig och som säger att jag ska bara skita i dej för att du är inte värd mig.....men gu nu blev det lite tråk...så nu ska jag prata om nåt annat istället.... faen va tråkigt väder det är nu...hösten är här typ...tråkigt..kallt och grått...nu måste jag fixa mig tror jag...ha det bra sötiisar


Puss, puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

haha ät människan:P haha faen va bra du e:D

2009-08-17 @ 13:38:42
Postat av: Anna

Hörre du!!!!! Skelet hodyachii!!!!! ÄT!!! Annars kommer jag aldig....

2009-08-18 @ 13:33:15
Postat av: Eve

hahahah skelet?? ya ne skelet...haah jag äter nu..mama zastovlyaet...:)

2009-08-18 @ 15:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0