Mmmm

hej hopp...jaha jag har inte haft så mkt tid ...så har inte hunnit skriva här...det har ju hänt lite grejer ...jag har börjat övningköra ...haha det går ju som det går..men första gången bakom ratten och möte me lastbil var ju lite läskigt...haha men annars har det väl gått bra kan man säga...sen igår var jag i Vås och det gick ju bra..åkte buss själv från stan till R ..eller där hon var och det gick bra....sen åkte vi hem me hennes mor....och jag trodde jag skulle klara mej utan pinsamheter igår...men utan pinsamhet går det inte när det gäller mej...och idag fick jag reda på att jag ska plugga och det känns ju bra, men ganska nervöst typ...och så villl jag veta hur det blir i framtiden me allt...tänk om man kunde kolla in i framtiden...men aja nu ska jag gååå


Puss,puss

CIao

Kommentarer
Postat av: tess

urs lastbilar. aja de gick ju bra iallafall:D haha pinsamt värre:P hehe burkar ju jämt hända något ju:P

2009-08-06 @ 20:22:54
Postat av: Eve

hahah ja det gick bra....ja jag vet..det händer jämt nåt...

2009-08-06 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0