Hemlis

vill ni veta en hemlis som kanske är inte så intressan men ändå....jag ska ju plugga i Vås nu och det känns ganska okej nu, men förra året om någon skulle säga  tlll mig att jag skulle plugga i Vås nu så skulle jag bara aldrig i livet...jag skulle aldrig kunna tänka mig och plugga eller bo där då, men nu känns det ganska bra....jag nästan hatade Vås förut , fråga mig inte varför men jag gjorde det...men med tiden började jag va där oftare och oftare och nu när jag ska plugga där så är det skönt att jag inte  behöver flytta på en gång utan kan pendla första tiden....fast jag tycker fortfarande att Vås är tråkig stad....men jag kanske kan vänja mig, vem vet...jag kanske börja tycka mer om Vås efter de två första veckorna.... och vad jag tycker om att pendla så är det ganska okej för mig, det är fler som ska pendla så det blir inte så tråkigt... fast jag måste gå upp värsta tidigt, men jag är morgonmänniska så det ordnar sig.... ja nu vet ni vad jag tycker om saken.... men jag är nervös och känner mig stressad inför skolan..... tänk allt nytt....



Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

ta det lugnt, gumman... allt nytt e ju grymt intressant och spännande )))) läskit e bara första 5 minuter )))))

2009-08-18 @ 13:28:04
Postat av: Eve

hahah okeejj...jag ska ta det lugnt...jag har redan hittat två som ska plugga me mej...men 5 minuter???? hahahah

2009-08-18 @ 15:35:57
Postat av: Jonathan - vägen tillbaka från cancern

Haha! ja men fråga om det är något du vill ha svar på :)

2009-08-18 @ 16:26:16
URL: http://jontheericsson.blogg.se/
Postat av: J

Ja visst haha! :)

jag har två småbröder, Jesper och Mannolito

2009-08-18 @ 20:57:43
URL: http://jontheericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0